O călătorie nebunească
Axe află mai multe despre o nouă zonă a investițiilor și vrea să neutralizeze niște complici vechi. Connerty e cu ochii pe Chuck. Chuck încearcă să se împace cu tatăl lui. Wags e concentrat pe o achiziție imobiliară personală.