Schema Elmsley
Axe domină un eveniment de strângere de capital, dar, în scurt timp, e provocat de un competitor neașteptat. Chuck vrea să dea lovitura finală unui dușman. Wendy se confruntă cu deciziile din trecut și alege o parte. Connerty îl confruntă pe Sacker.