Kompenso
Axe hotărăște valoarea angajaților săi la întâlnirile de la finalul anului. Chuck înaintează cu un plan periculos, dar e distras de un prieten care are nevoie de ajutor. Taylor și Axe se ceartă în privința locului și valorii lui Taylor de la firmă.