Defectul din Death Star
Chuck face schimb de favoruri cu un conspirator. Axe și Chuck se luptă pentru loialitatea aceluiași martor. Connerty se apropie de adevăr. Axe îi spune lui Taylor să plece în Silicon Valley, ca să exploreze noi oportunități de afaceri.