Toți membrii familiei Wilbury
Axe încearcă să aibă un nou început la Axe Capital. Chuck își impune autonomia politică și nu știe dacă să-și onoreze promisiunea făcută unui prieten. Taylor cere mai multă independență la Axe Capital. Lara și Axe negociază o nouă înțelegere.