Nu tu, domnule Dake
Axe și Chuck se confruntă cu dovezi din ce în ce mai multe, legate de implicarea lor în sabotajul Ice Juice. Taylor pune sub semnul întrebării autoritatea lui Wendy și motivațiile de la Axe Capital. Connerty își susține cazul la tribunal.