Altă Maria Gonzalez
Chuck încearcă să încaseze o favoare datorată de un judecător onorabil. Axe orchestrează noi moduri pentru a face afaceri. Wendy lucrează cu Taylor ca să gestioneze prima lor criză majoră. Connerty continuă să caute piste.