Bugs Bunny ar vrea să se dea în tiribombe, dar Yosemite Sam nu îl lasă, pe motiv că e prea scund, aşa că Bugs încearcă să-l păcălească./Sylvester dă de Tweety cel apetisant la zoo, dar nu reuşeşte să-l mănânce din cauza nebuniei din jur.