Bugs luptă cu Taz într-o arenă de gladiatori./Marvin Marţianul revendică o planetă „în numele planetei Marte”. Dar când înfige steagul, se întâmplă câte ceva neaşteptat./Wile E. Coyote nu-l prinde pe Road Runner nici controlând vremea.