Elmer merge la Daffy să îi lustruiască un pic pantofii./Wile E. Coyote se clonează pentru a-l prinde pe Road Runner./Porky a întârziat la film, dar găsirea unui loc de parcare se dovedeşte mult mai dificilă decât anticipase.