Veşnica rezervă Porky poate salva meciul şi are nevoie de orice ajutor, chiar şi de la Daffy./Sylvester îl vânează pe Tweety în vârful unui stâlp de telegraf./Elmer îi dă lui Daffy o bombă, dar Daffy se ţine după el. Cine pe cine vânează?