Elmer Fudd face un robot ca să-l prindă pe Bugs./Marvin Marţianul revendică o planetă „în numele planetei Marte”. Dar când înfige steagul, se întâmplă câte ceva neaşteptat./Daffy, un comis-voiajor insistent, nu-l lasă pe Elmer să doarmă.