Tweety patinează lângă casa lui Buni şi Sylvester încearcă să-l mănânce./Wile E. Coyote îl momeşte pe Road Runner cu talentul lui la pictură./Bugs Bunny vrea să se răcorească în piscina lui Elmer Fudd, care nu suportă "iepurii aiuriți".