Porky şi Daffy livrează colete la un conac bântuit./Sylvester încearcă să-l prindă pe Tweety în cuibul din vârful unui stâlp de telegraf./Elmer se deghizează în iepuraş ca să-l momească pe Bugs, dar lucrurile nu decurg aşa cum plănuise el.