Porky şi Daffy îşi fac cafenea, dar Daffy nu poate să-i aducă primului client comanda. E timpul să închidă şandramaua?/Elmer Fudd încearcă să-l prindă pe Bugs, însă Bugs îi oferă câte o surpriză./Tweety e o pacoste în burta lui Sylvester.