Porky Pig vine acasă panicat: i-au dispărut pantalonii! Detectivul Daffy îşi ia pălăria de fetru şi porneşte pe urma lor./Vizita lui Tweety la cabinetul medicului veterinar îi oferă lui Sylvester ocazia perfectă pentru un prânz deosebit.