Lunile lui Jupiter
Slippy e entuziasmat să încerce noile lui propulsoare. E atât de entuziasmat încât le suprasolicită și rămâne blocat pe o lună periculoasă. Ella trebuie să îi reîmprospăteze memoria lui Madhu pentru a afla pe ce lună e blocat Slippy.