Îngrijitor de animale interstelar
Ella e pusă să aibă grijă de Buttons, câinele unui prieten, chiar în ziua în care trebuie să termine un proiect despre Venus. Aceasta decide să facă ambele lucruri în același timp, luând câinele cu ea pe planeta pe care merge.