Marea zi a lui Glitch
Când mâna lui Glitch se strică, tatăl Ellei are uneltele necesare pentru a o repara. În timp ce o face, acesta dezvăluie ultima lui invenție, o super mână de tractare. Slippy e impresionat, iar Glitch e încântat să o încerce.