Madhu în carne și oase
Madhu are niște cadouri speciale pentru Ella și Slippy pentru a sărbători ziua în care s-au cunoscut, dar atunci când Ella și Slippy spun că nu pot sta cu Madhu, sărbătorește doar cu Maggie.