Comandantul Slippy
Gașca se joacă etichetarea meteoriților, iar Glitch nu respectă instrucțiunile lui Slippy. Curând realizează că Glitch a văzut cometa pe care acesta o urmărește de luni! Slippy e entuziasmat: poate să eticheteze o cometă!