Constelațiile sunt grozave
Încercările lui Slippy de a-i impresiona pe verii lui cu desene cu constelații iau o întorsătură aiurea, ce-i face pe aceștia să se piardă într-o nebuloasă! Ella și Madhu trebuie să găsească o cale pentru a-i ghida înapoi acasă!