Vizită surpriză în spațiu
Ella și Slippy își perfecționează spiralele triple când Priya, cea mai bună prietenă a Ellei de pe Pământ, vine în vizită. Priya face o spirală triplă perfectă, iar ceilalți sunt uimiți. Ella e frustrată că ea nu reușește.