The Goat Poop Incident
At the Me and My Pet Pageant, chaos ensues when Aly and Gia's goat, Blackberry, allegedly poops all over the floor -- and neither Kelly nor her husband will clean it up! Will the goat poop incident distract the contestants from performing their best?