The Georgia Jinx
After a tough loss to Top Model, Cambrie's Court travels to Georgia for the Cowgirls and Crowns Pageant. Cambrie brings heavy-hitter Landri to battle Top Model's big winner Saymone. Can Cambrie's Court make a comeback?