The Birth Certificate Part 2
Tensions rise all week between Cambrie's Court and the Sassy Supremes. Come pageant day, both teams are fired up and ready for the battle, but a disastrous series of events at Gemstars' Heroes vs. Villains leads to an outcome that shocks everyone!