A Team's Revenge
In the conclusion of International Fresh Faces in TN, the tension between the Sassy Supremes and Cambrie's Court mounts. After two long days of competition, Sassy mom Jessica snaps and confronts Kim, and crowning reveals the mega ultimate supreme team.