Here Come the Animals!
It's time for the annual Me and My Pet Pageant! It's Cambrie vs. past Pet winners Alycesaundra and Giavanna and their coach and mom, Kelly. Luckily, Cambrie has Kailia and cousins Callyn and Emily in her corner. When competition begins, it becomes a zoo!