Emergency! at Universal Royalty
For Princess Mehayle, mom Sharilynne and coach Nikki Nicole, pageant day at Universal Royalty only goes from bad to worse! After fierce competition and a slew of mistakes and mishaps on stage, crowning isn't the only shocking event of the day.