Welcome to the Glitz Jungle!
The Jungle Safari Pageant roars on. Cambrie's kids are on point, but Jaimie's aren't. Kallyn gets confused. Selyse wanders off stage. Fed up, Kim asks Cambrie to coach Selyse. Which team will reign Mega Ultimate Grand Supreme and drive off in a new car?