The Return of Eden Wood
Eden Wood is back where her career began: Universal Royalty in Austin, Texas! This season, Eden will be judging the tough competition between Cambrie's Court heavy hitter, Abby, Jaimie’s sassy girl, Kaydence, and returning UR champ, Princess Mehayle.