The Birth Certificate
Jaimie and Cambrie take their teams back to the west coast to prepare for Gemstars' Heroes vs. Villains Pageant run by Jaimie's mom! Tensions on both sides flare as one mom gets kicked off the team while another is accused of lying about her kid's age.