Part Eleven
Michael Desiato sørger og befinder sig i håbløs situation. Eugene hjælpes af uventede velgørere. Jimmy Baxter vil udvide sit kriminelle rige, og Gina Baxter udnytter sin vrede. En statsanklagers ankomst vender op og ned på alt for Michael.