Part Twelve
Michael opdager en hemmelighed, og Olivia presser ham til at træffe et risikabelt valg. Imens trues Eugene af en desperat forretningsaftale. Elizabeth giver Michael ly, mens Big Mos planer vender Ginas opmærksomhed mod hende.