Part Thirteen
Michael modsætter sig en anmodning fra Fia, men Olivia presser ham til at udnytte den nye forbindelse. Little Mos handel går i vasken, og Eugene må klinke skårene. En konfrontation mellem Michael og Jimmy fører til en chokerende tilståelse.