Part Fourteen
Da Olivia vil have Michael tættere på Baxter-familier, inviteres han til Jimmys 50-årsfødselsdag, hvor han ser, at Ginas gangsterfar vender tilbage. Eugene gengælder Little Mos venlighed, men det truer med at afsløre omfattende korruption.