Part Sixteen
Michael og Elizabeth efterforsker et spor i forbindelse med Robins mordsag. Baxter-familien vil prøve at lukke munden på Eugene. Jimmy indgår en farlig alliance. En overdosis forvolder splid blandt Big Mos håndlangere.