Part Twenty
Michael afslører chokerende oplysninger, som påvirker alle. En åbenbaring får Fia til at træffe et valg, der vil ændre hendes tilværelse. Big Mo foreslår at indgå en aftale med Jimmy Baxter. Gina foretager et træk på egen hånd. Sæsonens finaleafsnit.