Part Fifteen
Efter hændelserne til Jimmys fødselsdagsfest sværger Michael at holde op med at hjælpe Olivia. Charlie gør noget uventet. Big Mo bliver ved på Little Mo, efter han har hjulpet Eugene. Nancy efterforsker et spor i forbindelse med mordet på Michaels kone.