Sexy Beast
Gal Dove har trukket sig tilbage fra sit gangsterliv og nyder tilværelsen i sin spanske villa sammen med sin kone. Men en dag krakelerer idyllen.
Gal Dove har trukket sig tilbage fra sit gangsterliv og nyder den solrige tilværelse i sin spanske villa sammen med sin kone. Men en dag krakelerer idyllen da Gals gamle bekendtskab Don Logan dukker op for at overtale Gal til at deltage i et sidste kup.