Hey I Found Another Sock
RC-forfatterne er begyndt på en ny sæson, men de måtte køre ad Fury Road for at komme på arbejde! Og Beavis er kommet videre i livet efter sin tid med Butthead, og Robot Chicken-nørden er den seneste gæst i Westworld. Weird Al Yankovic er gæstestjerne.