He's Not Even Aiming at the Toilet
Robot Chicken anmelder alle plothullerne i Star Wars, som Galen Erso hjalp med at lukke i Rogue One. Gurli Gris' familie rammes af følgerne af Brexit. Et svin vover at laver en kopi af Broadway-hittet Hamilton.