Shall I Visit the Dinosaurs?
Robot Chickens stolte indbyggere står sammen og kræver, at Furby-folkemordet bliver anerkendt! Hvem holder øje med Watchmens munde? Bitch Pudding vil ikke høre The Sound of Music.