Gimme That Chocolate Milk
Robot Chickens hold ser med, når et strå brækker Captain Planets ryg. En af Spider-Mans hemmeligheder bliver afsløret takket være J. Jonah Jameson. Nørden indser, at han har mange problemer. J.K. Simmons og Jason Isaacs er gæstestjerner.