Never Forget
Hjernerne bag Robot Chicken afslører, hvorfor Indiana Jones i virkeligheden hader slanger. Maxwell Lord får Supergirls svagheder at se indefra. Date My Mom fokuserer på Jessica Rabbits enorme... personlighed. Katie Holmes er gæstestjerne.