Things Look Bad for the Streepster
Daniel Tiger lærer den hårdeste lektion af alle, takket være Robot Chicken! En nørd ser bag kulisserne på Nick's Arcade og hader det. Jabberjaw tager på en hårdt tiltrængt ferie... til Amity Island.