Hvordan passer Harriet the Spy ind i cyberkrigens tidsalder? Midnight Society finder ud af, hvad sand uhygge er. Alvin og de frække jordegern spiller på Coachella for første og sidste gang. Justin Roiland og Howie Mandel er gæstestjerner.