No Wait, He Has a Cane
RC-forfatterne fortæller Two-Face, hvor meget de har mistet ved at slå plat eller krone. Jokeren fejler på scenen, men ikke i vores hjerter. Jon Snow konfronterer den største trussel, Westeros nogensinde har set. Bryan Cranston er gæstestjerne.