Cake Pillow
Tag en tur med RC-holdet, når "Den magiske skolebus" drager på sit sidste eventyr. Livets kredsløb kaster "Wonder Pets" ud i forvirring. Teenageudgaven af Archie Andrew vælger endelig en kæreste... at knuse.