Joel Hurwitz
Fra genierne, der skriver "Robot Chicken", bringer vi jer... Øh, skipper, det er ikke Barbies bus. "The Purge" er i gang, og de ubrydelige love brydes. Kampen mellem Ex X'erne? Er det "The Predator" eller "The Bachelor"... eller begge?